Keisou
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het luxe appartement

3 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Het luxe appartement

Bericht  Sumiko di dec 29, 2009 5:56 pm

In de drukte van de straten staat een enorme wolken krabber. Bijna op de 37e verdieping hebben Sumiko en Kayto een enorm lux appartement. Het is groot en enorm gemoderniseerd. Alles is er strak, heeft lichte kleuren en enorme ramen. Toch zijn er een paar plekken in het huis waar alles zwart en grauw lijkt te zijn.
Zoals Sumiko's kamer. Toch stijlvol, ingericht met rode en zwarte meubels. Ook haar badkamer heeft een vampier achtige stijl, dat is vooral omdat ze niet goed tegen het licht kan. En ook al zijn er enorme ramen, deze zijn meestal bedekt met zwarte gordijnen, die wagenwijd open staan als Kayto alleen is.

Regels: Kloppen D<
Toegang: Iedereen die IK binnen laat D<
Sumiko
Sumiko
Level 1

Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : Eigenlijkbenjebestwelgayalsjehierietszetdatbetekenddatikeigenlijkookheelgayben

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 6:00 pm

Na alles wat er gebeurd was bij de opening, leek Kayto alles al vergeten te zijn. Toen het gebeurde had hij zich simpel weg gewoon weg geteleporteert . Met een snelle en soepele beweging haalde hij zijn kaart sleutel door het gleufje bij zijn slot, waarna de deur zonder enkele beweging van hem zelf, open ging.
Alle gordijnen waren dicht en er hing een muf wierook geurtje in het huis. Het eerste wat hij deed, was de gordijnen openen en een van de ramen een stukje open schuiven. Daarna liep hij naar de garderobe en hing netjes zijn jas op.
Op een tafeltje verderop stonden verschillende dranken met een wodka glas er naast. Hij schonk wat wodka in en nam een enorme slok en ging toen met een plof op zijn suède bank
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 6:09 pm

Met een brede glimlach stapte Robyn uit de lift en keek nog even op haar briefje. 'Nice.' zei ze even kort tegen zichzelf toen ze merkte dat ze juist zat. Ze liep de gang op en stapte onmiddelijk met grote passen richting de deur. Ze schraapte even haar keel, checkte haar adem, schudde even haar haar naar achteren, kraakte haar vingers, trok haar bretellen wat strakker, wrong haar vingers wat beter in de rode handschoenen en trok als laatste haar mond zo ver mogelijk open en toverde een aller charmantste glimlach op haar gezicht. Nog een laatste keer haalde ze diep adem, en met een sierlijke beweging klopte ze twee keer snel achter elkaar op de deur. 'Ah yeah, Sumiko..' fluisterde ze tegen zichzelf. 'Here I come..' Ze leunde zo nonchalant mogelijk tegen de muur, en was klaar om Sumiko met een charmante grijns te groeten.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 6:16 pm

Kayto hoorde de klopjes en zette zijn glas op de glazen tafel. Met een zucht stond hij op en slofte naar de deur. Hij liet zijn hand rijken naar de koude deur knop die hij met een wat moeilijke beweging opende.
Hij keek even verbaast in de ogen van het meisje die hij nog had ontmoet op het feestje bij die Kagami. Snel probeerde hij zich te herstellen en liet een klein grijnsje op zijn lippen komen. 'En wat kan ik voor jou beteken schoonheid', zei hij met een knip oog.
Kayto liet de deur open en zelf liep hij door en ging weer zitten op zijn bank. Zijn armen had hij gespreid over de leuning en zijn benen stonden wijd uit elkaar.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 6:46 pm

Onmiddelijk kreeg Robyn een Wtf?!-uitdrukking op haar gezicht. 'JIJ?!' bracht ze totaal niet begrijpend uit. Ongelovig fronsde ze haar wenkbrauwen en ging terug op haar beide voeten staan. 'Wat doe jìj hier?' Nadat ze dat had uitgebracht, besefte ze dat dat nogal onbeleefd klonk. 'Ik bedoel; Woont Sumiko hier niet?' zei ze met lichte teleurstelling. Ze was wel blij dat ze de witharige van op het feest terugzag, want toen vond ze hem wel cool, maar nu vond ze het gewoon stom, omdat ze zich voorbereid had op Sumiko, die superknappe van op het feestje.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 6:49 pm

Kayto grijnsde. 'Sumiko woont hier wel en ik ook', zei hij kalm en hij klopte naast hem op de bank. 'Ga zitten, ze komt zo vast wel thuis', hij haalde zijn hand door zijn haar en stond op. Hij liep richting de tafel met al het drank en keek om naar haar.
'Wil je wat drinken.. ', hij probeerde op haar naam te komen maar bedacht zicht dat hij die nog helemaal niet wist. 'Wat is je naam eigenlijk', vroeg hij met ene charmante glimlach.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 6:56 pm

Robyn's gezich klaarde helemaal op. 'Echt?' riep ze opgewekt uit, en vlamde de deur achter zich dicht. Terwijl ze even om zich heen keek naar het chice huis, wandelde ze richting de zetel en zette zich erin neer, lekker comfortabel. Ze glimlachte en knikte bij zijn vraag. 'Robyn is de naam, en graag ook een wodka, als het kan.' vroeg ze vriendelijk, en bedacht zich opnieuw dat Sumiko elk moment kon thuiskomen, waardoor ze breder glimlachte.. Tot ze plots een heel vreemd gezicht trok. 'Euhm.. Als Sumiko hier ook woont.. Zijn jullie dan een koppel?' vroeg ze lichtelijk ongerust. Dan zat de kans voor haar er al zeker niet in.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 6:59 pm

Kayto glimlachte even, opgelucht dat ze ging zitten en niet was omgekeerd. Dat ze zelf haar naam zei.
Hij pakte de fles wodka en schonk het in een zelfde glas. 'Kayto, en dat kan', zei hij met een kleine grijns. Toen het glas ongeveer half vol zat bracht hij het glas naar Robyn. Zelf ging hij ook zitten en pakte zijn eigen glas wodka,
'Nee, geen snel wel broer en zus', zei hij met een knip oog waarna hij een slok van de wodka nam. 'En wat kwam jij doen voor Sumiko', voeg hij nieuwsgierig.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 7:36 pm

Robyn blies even opgelucht en grinnikte toen, terwijl ze het glas aannam. 'Bedankt, Kayto!' en ze hief even haar glas ter gezondheid van hem. Nadat ze een slok had genomen leunde ze even naar voren om haar glas weg te zetten, en vervolgens legde ze zich weer naar achteren in de zetel. Grjnzend keek ze naar Kayto. 'Ik had haar opgemerkt op het feest, en ik.. wilde haar best graag eens ontmoeten..' Een snelle knipoog volgde. Ze wist niet of Kayto zich nog herinnerde dat ze op meisjes viel.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 7:45 pm

Kayto lachtte even. Iets aan haar intrigeerde hem, naast het feit dat ze op meisjes viel. Ze had een bepaalde uit straling. Snel probeerde hij deze gedachte weg te vagen aangezien hij meisjes gewoon als speeltjes zag.
Toch had hij een vaag gevoel dat hij voor Robyn meer moest doen om eenmaal met haar te spelen. Het rare was dat hij dat zelfs voor haar over zou hebben. Kayto vond het eigenlijk wel leuk om moeite te moeten doen, in plaatst van al die goedkope meisjes. 'Hm, ik moet je helaas teleur stellen', zei hij met een quasi- trieste blik. 'Sumiko is bijna voor 101% streight', zei hij grijnzend. Hij kende zijn zusje onderhand wel, en ze bond zo'n beetje alle jongens om haar vinger.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 8:25 pm

Robyn slaakte een geërgerde zucht. 'Damn..' vloekte ze binnensmonds, waarna ze opkeek naar Kayto. '101%?' Herhaalde ze ongelovig. 'Dus ze is zelfs niet in voor gewoon een pleziertje?' Even grijnsde Robyn vuil, en grinnikte toen. 'Neenee, ik blijf wel van je zusje af..' zei ze met een knipoog, en klopte even op Kayto's bovenbeen. Terwijl ze naar voren boog om nog even te drinken, liet ze haar hand even liggen. Ze keek even om en trok haar hand toen terug, terwijl ze opnieuw naar achter leunde.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 8:29 pm

Kayto grijnste, even kwam er een beeld van Sumiko en Robyn samen. Bijna begon hij te kwijlen, maar de gedachte verdween toen hij Robyns hand op zijn been voelde.
Hij keek haar even aan en grijnste. 'Doe met der wat je wilt, wie weet is ze wel in voor een pleziertje', zei hij met een kleine grijns en de bij gedachte er gezellig bij te mogen zitten.
Jammer genoeg trok ze hand weer terug, maar Kayto kon de verleiding niet weer staan iets naar haar toe te schuiven. 'Maar.. ik dacht dat jij wat in Kagami zag?', vroeg hij fronsend terwijl hij zijn armen langs haar op de leunig legde.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 8:47 pm

'Hmm.. wie weet..' Robyn grijnsde lichtelijk verlekkerd bij de gedachte aan zichzelf en Sumiko, voor wie ze gekomen was. Robyn keek even naar Kayto en dacht na. Ze zag Kagami nog steeds zitten. Ze grijnsde speels. 'Dat klopt.. Maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf geen pleziertjes meer gun, he?' zei ze grinnikend.
Robyn draaide zich naar Kayto en glimlachte. 'Vind je het erg als ik even m'n schoenen uitdoe?' Zonder op een antwoord te wachten trok Robyn haar gympen, die ze speciaal voor vanavond had aangetrokken, uit en liet ze op de grond vallen. Ze wriemelde even met haar tenen en ging toen in kleermakerszit op de bank zitten. Ze glimlachte breed naar Kayto. Ze wiebelde even met haar benen, en zonder dat ze het door had -wbw- schuurde, of beter gezegd; streelde haar been tegen dat van Kayto, die nu zo dicht bij haar zat.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 8:54 pm

Kayto lachte en keek haar smagtend aan, dat kwam voor al omdat dezelfde gedachte weer terug kwam. Hij probeerde hem weg te vagen en nam snel een enorme slok van zijn wodka.
'ik gun jou alles lieve schat', zei hij met verlekkerde grijns.
Kayto keek haar even verbaast aan bij haar vraag en knikte toen. Misschien was ze wat van plan, dacht hij vol hoop bij zich zelf. 'Ga je gang', zei hij snel. Hij bleef aandachtig kijken naar alles wat ze deed en voelde toen haar been tegen die van hem schuren.
Kayto hield zijn adem in en wilde eigenlijk een kreet van geluk los laten, maar bleef kalm en keek haar alleen wat dromerig aan.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 9:03 pm

Robyn grijnsde breed en wriemelde even met haar tenen, die tegen Kayto's been kriebelden. Ze grinnikte even en gaf hem een boks tegen zijn borstkas. 'Wat nou, lieve schat?' zei ze en lachte opnieuw. Ze voelde dat haar vuist best wel iets hard geraakt had, en met haar vlakke hand klopte ze enkele keren op zijn borstkas. 'Wauw, wat ziet hier allemaal onder? Steenhard!' Zei ze lachend en knikte grijnzend. Ze was onder de indruk, maar zou zich niet laten onderdoen. 'Maar kijk mij!' In een vlotte beweging rolde ze haar shirt omhoog zodat haar keiharde buikspieren bloot kwamen. 'Kom op! Sla dan! Ik kan je wel hebben!' zei ze grijzend, en ze stak plagend haar tong uit.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 9:09 pm

Kayto wilde haar bespringen, maar wist dat hij zich beter in kon houden. Hij voelde weinig van de klap die ze gaf en ze keek haar wat lachend aan. 'Veel trainen', zei hij met een brede trotste grijns toen Robyn aan zijn borstkas voelde.
Toen ze opeens haar shirt omhoog deed vlogen zijn handen uit, en gelukkig had ze niet veel later daarna dat hij haar moest slaan. Toch voelde Kayto eerst even met zijn handen en knikte toen bewonderend. 'Wauw, niet veel meisjes hebben'dat zei hij terwijl verlekkerd naar haar spieren bleef kijken. 'Maar, ik sla geen meisjes', zei hij met een knip oog.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 9:18 pm

Robyn grijnsde net als Kayto trots, en vond het best wel lekker voelen als hij met zijn handen voelde. Als hij nu een meisje was, was hij binnen. Ze grinnikte even. 'Dankje!' zei ze oprecht, en haar ego was weer wat opgekrikt. Ze kon haar lach niet inhouden, toen hij dat laatste zei. 'Och, zwakkeling!' zei ze lachend, met een brede grijns. 'Je durft gewoon niet! Maar 't is oke, ik vergeef je.' Ze grinnikte even en rolde haar shirt weer naar beneden, en greep weer even naar haar wodka. 'Je neukt alleen meisjes, ofwat?' Ze keek hem even mysterieus aan, en grijnsde toen.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 9:24 pm

Kayto grinnikte even. 'Ik.. niet durven?', vroeg hij terwijl hij haar spottend aan keek. De enige reden waarom hij haar niet zou slaan was, omdat hij jaren lang zijn eed had om geen meisjes te slaan. 'Ik wil je gewoon geen pijn doen', zei hij pesterig.
Hij deed het zelfde als Robyn en pakte ook zijn wodka en gooide het laatste beetje naar binnen. Kayto deed net alsof hij na dacht en knikte toen. 'Ja.. eigenlijk wel', zei hij met een grijns. 'Grappig nou dat jij een meisje bent', hij knipoogte en liet zijn ogen over haar lichaam glijden.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn di dec 29, 2009 9:33 pm

Robyn grinnikte en stak pesterig haar tong uit. 'Jaja, je zegt het maar hoor!' En draaide even met haar ogen, waarna ze terug naar hem grijnsde.
Ze lachte om zijn antwoord, en trok bedenkelijk een wenkbrauw op. 'Je hebt pech, want ik ben totally not into you!' zei ze grinnikend. Maar toen schudde ze haar hoofd. 'Nee, da's eigenlijk niet waar.' verbeterde ze zich, 'Als jij nu.. tieten had en je ding was weg..' zei ze, terwijl ze hem grijnzend aankeek. '.. Ja, dàn! Dàn zou je me kunnen krijgen, mister!' Ze lachte pesterig, en klopte opnieuw op zijn bovenbeen. Even zweeg ze, en keek hem toen met een lichte glimlach aan. 'Ik zie jou gewoon als een supermakker, dude..' zei ze gemeend. 'Je wilt toch niet echt met me neuken, he? Stel je voor!' zei ze grinnikend. Natuurlijk dacht ze dat hij een grapje maakte. Komaan, zag je haar al met een jongen? Ze werd vies van de gedachte.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di dec 29, 2009 9:43 pm

Kayto wilde er gewoon niet luisteren, zo zeker van zich zelfs was hij wel. Hij wist gewoon dat hij haar kon krijgen. Teminste op sommige momenten. Op andere momenten praatte hij met haar alsof ze beide twee gozers waren. Misschien vond hij dat zo leuk aan haar, dat ze niet en van die blonde drama hoertjes was.
Kayto grinnikte even. 'Hmn.. ik zie nog geen tieten op mijn lichaam groeien.. Jammer', zei hij met een grijns. Toch moest hij bij haar volgde woorden na denken. Summermakker, klonk geweldig.. Maar hij wilde zoveel meer, iniedergeval kon hij leven met suppermakker.
Kayto haalde zijn schouders op en fronsde even. 'Hmm.. Je bent lekker en .. nou ja weet ik veel', Hij kwam niet perfect uit zijn woorden en wist niet goed wat hij moest zeggen. 'Maar hee, je valt op meisjes, daar heb respect voor', zei hij grinnekend met een of ander peace teken in de lucht.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn wo dec 30, 2009 8:25 pm

Robyn grinnikte en keek even naar zijn borstkas, en glimlachte, waarna ze hem terug aankeek. Ze moest toegeven, dat ze niet volledig vies was van het idee, zichzelf en hem. Niet dat ze hem zag zitten, maar gewoon.. Als ze met een jongen moest, zou ze zonder twijfel hem kiezen. Even vond ze het vreemd dat ze over zo'n dingen nadacht. Ze had nog nooit wat gezien in een jongen, ze waren totaal verschillend van meiden.
Robyn grijnsde en trok haar wenkbrauwen op. Dude, hij vond haar lekker. Normaal gezien zou ze zeggen dat hij moest ophouden met zo gay te doen, maar ze vond het niet erg. Ze voelde zich eigenlijk wel gevleid, een beetje.. Ze glimlachte breed. 'Cool, man. Thanks.' zei ze gemeend. Het voelde altijd goed als iemand je respecteerde. Toen grinnikte ze en keek hem mysterieus aan. 'En wie weet.. Als ik in ben voor een avontuurtje..' Ze wierp hem een vette knipoog toe en lachte toen. 'Maar over avontuurtjes gesproken: Waar blijft die zus van je?' vroeg Robyn, terwijl ze even naar de deur keek.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto wo dec 30, 2009 8:35 pm

Kayto bleef haar aan kijken met een kleine twinkel in zijn ogen. Hoe langer hij haar aan keek, hoe meer hij smachtte naar haar en haar lichaam. Toch kon hij zich beter nog even aan zijn woord houden en haar respecteren, nemen voor wat ze was.
Hij slikte even bij haar woorden, ergens maakte het hem enorm blij, als een grote overwinning.
'Ik hoop dat je snel in bent voor dat avontuurtje', zei hij terwijl een sigaret uit zijn pakje haalde. Een enorme vlam kwam uit zijn aansteker en zette hem in enkele seconden aan. Uit zijn mond kwam een perfect glad gestreken rook wolk en hij klikte zijn aansteker dicht en stopte hem weg. 'Hmm, geen idee waar Sumiko blijft..', mompelde hij zonder dat ie het erg vond. Integendeel.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn wo dec 30, 2009 9:02 pm

Robyn beantwoordde zijn blik, en ze moest opbiechten dat het haar niet helemaal niks deed. Ze vond het wel aangenaam, als hij zo naar haar keek. Alsof hij helemaal wild stond. Ze grinnikte even, en wist niet goed wat ze moest zeggen bij zijn woorden. Zij ook? Dat kon ze toch niet zeggen? Ze viel niet op jongens! Ze had geen seks met jongens! 'Hmm, als het avontuurtje ervan komt, zal jij "m'n eerste keer" zijn..' mompelde ze wat onverstaanbaar, terwijl ze nog het laatste beetje wodka naar binnen goot, en hem daarna een beetje verlegen aankeek. Ze was niet snel verlegen, toch niet op deze manier verlegen.. Ze keek met haar ogen naar de vlam en hoe hij de rook uitademde. Even keek ze weg. Ze vond het ook wel best gezellig zo.. Zonder Sumiko. Sumiko kon ze later ook nog altijd zien. Kayto ook, maar toch.. Ze vond het aangenaam zo.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto wo dec 30, 2009 9:09 pm

Kayto grijnsde even en nam nog een ijs van zijn sigaret. Langzaam stak hij zijn hand uit om een haar lok uit haar gezicht te vegen. 'Ik lijd wel geen zorgen', grinnikte hij speels.
Hij tikte het as in een zilveren bakje dat op tafel stond en keek haar daarna weer aan. Hij kon bijna niet wachten tot dat dat avontuurtje zo ver was.
Hij pakte zijn pakje sigaretten weer en hield hem open in de richting van Robyn. 'Ook een.. of rook je niet?', vroeg hij met een vriendelijke glimlach
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn wo dec 30, 2009 9:27 pm

Wat gebeurt er toch..? Robyn snapte er niks meer van. Hoe deed hij het? Hoe kon hij haar overtuigen? Ze zou nog niet meteen toegeven, maar normaal gezien had ze echt geen moeite als een jongen haar aanraakte. Normaal gezien vond ze het ongemakkelijk, en deed het haar echt niks. Maar hoe Kayto het deed.. Met grote ogen keek ze toe en voelde zijn hand zacht langs haar gezicht ging. Misschien kwam het doordat ze nooit echt verzorgd geweest was. Dat ze aagenaam vond dat hij zo zorgzaam overkwam. Dat ze zich geborgen voelde bij hem. Misschien had ze wel zin om tegen hem aan te kruipen, op een bolletje. De enige man bij wie ze dat ooit gedaan had was haar vader. En nu vond ze zichzelf te oud om dat te doen, maar niet bij hem.
Ze werd opgeschrokken uit haar gedachten, door zijn vraag. Met haar duim en wijsvinger haalde ze voorzichtig een sigaret uit het pakje, en hield de sigaret voor haar gezicht. 'Ik heb eigenlijk nog nooit geroken. M'n vader zei dat het slecht is voor m'n scharnieren..' zei ze als een kindje, terwijl ze naar de sigaret keek.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum