Keisou
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het luxe appartement

3 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto di jan 05, 2010 8:02 pm

Kayto genoot alleen maar toen hij alle aan rakingen van Robyn voelde. Hij handen maakte hem warm. Haar lippen maakte hem gek en toen Kayto ook nog haar tong voelde begon hij te zweven.
Hij voelde de zachte beet ijn zijn oor en hield zijn hoofd een beetje schuin. Zijn handen gleden naar haar rug en hij liet ze zakken tot aan haar heupen. Zachtjes trok hij Robyn nog wat meer naar hem toe grijnste even. 'Dat mag ook niet', zei hij waarna hij een kus op haar lippen drukte.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn wo jan 06, 2010 3:29 pm

Robyn grinnikte speels, en grijnsde zachtjes, en kuste hem innig terug. 'Dan laat ik je nooit meer los..' zei ze zacht tussendoor, en kuste hem opnieuw. Haar handen kwamen terug van zijn rug en gleden naar zijn borstkas waar ze op rustten, terwijl ze haar tong om de zijne liet krullen. Ze wou nooit stoppen, ze wou altijd bij hem zijn.. Ze was superverliefd.
'TUTTUTTUTTUUUUTUTTUTTUTTUUUT!' Robyn keek verbaasd op en fronsde even haar wenkbrauwen. Ze keek naar Kayto en wou hem net vragen wat dat was, tot plots haar ogen groot werden. 'Oh shit, das m'n gsm! Das m'n vader!' ze leek nogal paniekerig, zeker toen ze zo rap mogelijk opstond uit de jacuzzi bijna uitgleed over de gladde bodem ervan. Ze kroop over de rand terwijl ze doorratelde. 'Hij gaat vragen waar ik zit!' Als een gek greep ze een handdoek depte zich snel even af. Ze bond hem rond haar lichaam, en maakte hem vast, net boven haar boezem. Met natte voeten liep ze terug naar de zetel, waar haar kleren nog op een hoopje lagen. Ze hoorde nog steeds haar irritante beltoon die vanuit haar broekzak klonk. Wild schudde ze met haar broek, zodat de telefoon op de grond viel, en ritste hem van de vloer, waarna ze op de groene knop duwde. 'Hallo, pa?' zei ze snel, lichtelijk buiten adem. Ze stapte terug naar de badkamer terwijl haar vader aan het woord was, en keek even verontschuldigend naar Kayto. Ze draaide even met haar ogen terwijl ze naar de preek van haar vader luisterde.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto wo jan 06, 2010 7:46 pm

Kayto kuste haar rustig terug en ging even totaal op in de kus, toen hij de ringtoon hoorde van haar mobiel. Verbaast keek hij op grijnsde even. 'Vaders he', zei hij terwijl hij wat water achter haar aan gooide.
Hij moest moeide doen om zijn lach in te houden toen ze bijna viel. 'Rustig schoonheid, straks bezeer je je nog', zei hij met een brede grijns. Rustig bleef hij zitten in het water en dacht terug aan wat er zo juist allemaal was gebeurt.
Het was hem gelukt. Hij had Robyn geneukt. Maar zo dacht hij al lang niet meer over haar. Kayto hield werkelijk van haar. Maar toch kon hij zijn trotse overwinnings gedachte niet onder drukken.
Kayto keek op naar Robyn en probeerde het gesprek te horen, maar veel kon hij er niet van verstaan.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn wo jan 06, 2010 9:53 pm

Robyn glimlachte naar Kayto en knipoogde even. 'Ja, pa, alles is heel goed.. Nee.. Nee, ik loop niet alleen rond op straat..' Ze grinnikte even, en zuchtte. 'Waar ik ben?..' Ze wachtte even en keek Kayto aan. Wat moest ze zeggen? 'Euhm.. Ik ben bij Kayto..' Ze staarde nog even naar hem en glimlachte toen, en lachte even om wat haar vader zei. 'Jaja, hij is zeker te vertrouwen!..' Ze grinnikte opnieuw, een beetje verlegen. 'Ja, ik vind hem leuk.. Jaa, pa..' Ze bloosde even en draaide zich om, zodat ze hem niet meer aankeek. Het verlegen glimlachje bleef om haar lippen spelen. 'Pa, ik leg het thuis wel uit.. Euhm.. Wacht even..' Ze draaide zich even om en bedekte de telefoon met haar hand. 'Euh.. Kayto?' vroeg ze zo lief mogelijk. 'M'n vader vraagt of.. Ik thuis kom slapen..?' Ze durfde het gewoon nog niet goed te vragen: mag ik blijven slapen? Ze keek hem blozend aan.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto do jan 07, 2010 9:52 pm

Kayto keek haar grinnikend aan en stapte ook uit het bad. Zonder een hand doek om te lsaan liep hij naar Robyn toe die nu om gedraaid stond.
Hij sloeg zijn armen om haar heen en legde zijn oor op haar telefoon. Kayto lachtte zachtjes terwijl hij haar schouder kuste.
Kayto liet haar zachtjes los toen ze zich omdraaide en grijnste breed. 'Je mag niet eens thuis slapen', zei hij met een geniepige ondertoon. Weer sloeg haar zijn armen om haar heen en grijnste nog altijd. 'Ik geizel je namelijk', fluisterde hij zwoel.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn vr jan 08, 2010 2:05 pm

Robyn gniffelde zachtjes toen ze zijn kusjes op haar schouder voelde. Ze werd gek van zijn grijns en keek hem speels aan, terwijl ze verlekkerd op haar lip beet bij het horen van zijn woorden. Ze voelde hoe hij haar opnieuw insloot tussen zijn armen en drukte zich tegen hem aan. 'Hmm..' zei ze met een grijnsje, en liet haar vrije hand over zijn onderrug strelen. Zwoel zuchtte ze en drukte hebberig een kus in zijn hals. Plots dacht ze aan haar vader die nog steeds aan de lijn hing, en ze grinnikte even. Terwijl ze haar hoofd tegen hem aan legde bracht ze haar gsm naar haar mond. 'Wacht maar niet op me, pap..' sprak ze er zacht tegen, en drukte, zonder op een reactie te wachten, af. Ze hield hem nog in haar hand, omdat ze Kayto nu niet wou loslaten. Nu niet, en nooit niet.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Kayto vr jan 08, 2010 9:22 pm

Kayto nam haar nog wat steviger in zijn armen en zijn grijns verbreedde zich. Zijn handen gleden langs haar heupen en zijn lippen lagen op haar voor hoofd. Hij gniffelde zachtjes toen ze de telefoon uit drukte. 'Arme vader', zei hij fluisterend bij haar oor.
Kayto liet het puntje van zijn tong langs haar oor lel gaan en grinnikte zachtjes. 'Is hij helemaal alleen', mompelde hij er nog zachtjes achteraan. Zijn lippen verplaatste naar haar kaak lijn, waar hij ze over heen liet glijden.
'Je bent van mij', fluisterde hij zwoel toen hij aan kwam bij haar mondhoek.
Kayto tilde haar op en liet de handdoek van haar af glijden. Voorzichtig tilde hij haar de bad kamer uit richting zijn slaap kamer.
Kayto
Kayto
Level 1

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 22-12-09
Woonplaats : In een goudvissen kom

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Robyn za jan 09, 2010 5:55 pm

Robyn grinnikte en drukte opnieuw verlekkerd een kus in zijn hals. Zachtjes ontsnapte er een onderdrukt kreuntje tussen haar lippen toen ze zijn tong aan haar oorlel voelde, en een heerlijke grijns speelde nog steeds om haar lippen. Zachtjes boog ze haar hals opzij en genoot van zijn heerlijke lippen. Ze keek hem uitdagend aan en grijnsde verlangend. 'Ik ben van jou', bevestigde ze zijn woorden terwijl ze voelde hoe ze helemaal gek werd van het smachten naar hem.
Ze voelde hoe de handdoek langs haar huid gleed en plaats maakt voor zijn sterke armen. Bijna onopgemerkt liet ze haar gsm in het hoopje handdoek vallen, zodat het een zachte landing maakte. Haar arm gleed over zijn borst naar boven en krulde om zijn hals heen. Zacht maar hebberig kuste ze zijn schouder, waar ze tegen aan lag. Even, kort, gaf ze zacht en speels beetjes in zijn schouder terwijl ze uitdagend haar nagels in zijn huid zette. 'Je maakt me gek..' bracht ze onder een kreuntje uit, terwijl ze hem de hele tijd achter elkaar bleef kussen.
Robyn
Robyn
Level 1

Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Het luxe appartement - Pagina 4 Empty Re: Het luxe appartement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum